dinsdag 9 december 2014

Op Bezoek

Beste Mandalavrienden,

Mijn ticket is geboekt, voor het werkbezoek aan de school, van 7 tot 14 februari.
Een jaarlijks blitz-bezoek aan Pushkar, dat nodig is om contacten goed te houden, bij te sturen en te motiveren.
Mijn bijdrage is dan vooral het aanleren van nieuwe spelletjes en activiteiten.
Zoals je in de filmpjes van vorige jaren kan zien wordt het speelgoed en de puzzels altijd enorm veel gebruikt. Ik breng ze meestal mee van kringwinkels of rommelmarkten.

Dit jaar gaat er nog iemand mee, dus hebben we dubbel bagageruimte .

Ik ben dus nog op zoek naar spelletjes :

In het genre van "Vier op een rij", "Jenga", "Wie is het"....
Liefst degelijk, niet te moeilijk en niet met Nederlandstalige kaartjes of zo...
en puzzels van 5 tot maximum 50 stukjes.

Laat me iets weten als je iets hebt dat we kunnen meenemen voor de Mandalaschool.
dieterbol@yahoo.com

Bedankt,

Dieter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten