maandag 25 maart 2024

 Bezoek Mandalaschool februari 2024

Namaste,

Een jaar is weeral voorbij gevlogen, en we hebben er weer een bezoekje opzitten in het prachtige India.

Vorig jaar hadden we wat extra afspraken gemaakt, en die waren allemaal zeer goed opgevolgd. De focus in de lessen ligt nu op Hindu en de basiswiskunde. De tafels van vermenigvuldiging zitten er goed in, en lezen en schrijven gaat ook al zeer vlot. 

We hebben een fantastische leerkracht aangeworven die met haar enthousiasme het hele team optrekt. De sfeer was er dan ook ongelooflijk tof. De kinderen stralen en komen elke dag met veel goesting naar school. 

Zo zijn er nu elke dag 40 kinderen die twee maaltijden een uur les en een uur spelactiviteiten krijgen.

We trachten ook de kinderen die thuis goed ondersteund worden door te laten stromen naar een reguliere school, waar ze een volledig programma kunnen volgen.

Hier de klasfoto van dit jaar:



Dit jaar gingen Gijs en Marijke mee, zodat we weer een grote lading spelmateriaal konden mee pakken. Dat wordt elke dag veelvuldig gebruikt. Bedankt aan alle gulle gevers.

We gaan dus door met het project, en hebben hiervoor maandelijks 1.200 Euro nodig. (14.400 per jaar). Hiermee betalen we 6 personeelsleden, huur gebouw, twee maaltijden per dag en alle andere kosten.

Daar zoeken we dus sponsors voor. Je kan een vast bedrag per jaar, per maand of éénmalig doorstorten op rekening nummer BE14 5230 4138 1083 met vermelding "Mandalasponsor 2024". Dan krijg je volgend jaar ook een postkaartje uit India bij mijn volgend bezoek.

We doen ook een Mandalafestival met Indische maaltijd, optredens, zomerbar en kinderanimatie. Dit jaar op 22 juni in het Geleeg in Boom. 

De opbrengst hiervan gaat integraal naar de Mandalaschool.

Hieronder nog wat foto's.

Bedankt voor het vertrouwen, en tot binnenkort,

Dieter

Chinese voetbal:


Het volledige Mandala-team:



In de klas:









Pret en verzet:













Het gebed:



De maaltijd:



Naar huis met de rikshaw:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten